17 Eylül 2010 Cuma

hayal hayat..


kafası hep karısıkmıs. ne guzel. bu yuzdenmıs süslü cümleleri sevmeyişi. 2 kelimelik cümlelerle hayatını anlattı bana. dinliyor gibi yaptım.. kazandıgı kadınları ve kaybettiği erkekleri anlatısını, sabırla.. uyandım sonra. turuncu tulum ve mavi sabahlıgın altın yılıymış. meğer! yine!! fotograflarıma senin gözlerinle bakmıstım ruyamda, ilk defa görür gibi. gülümsüyorum.. gülüşün kulağımda, gidiyorum.. dokunabileceğin kadar yakın ama bir kış uzağım..
dubalara kadar yüzemem bugün, sessizce 'tavla' diyorum. uzun siyah saçlı kadın dudaklarımı okuyor. dudaklarım uzun siyah saçlı kadını okuyor.. vicdan yön değiştiriyor.
ask komık degılmiş. hayat romantik degilmiş. acıttıkca komıklesmiş. alarm susmuş. gülmüş ve güldükçe uzaklaşmışım. hem depderin hem çirkince yüzeyselmişim..dengesizlik de güzelmiş. öyleymiş böyleymiş.. biliyorum ben bunları zaten. muckk öptümm!!

1 yorum:

dnzkz dedi ki...

hayali siparişler biriktiriyorum