14 Şubat 2011 Pazartesi

happy st. valentine..

parlak yeşil cinperi tuttuğunda ellerimi, sarhoştum, ahşap merdivenleri çıkarken düşünmedim, konuşmadım. sonrasında da konuşmayacaktım.
kendini görmez, ileri, geri, sağa, sola bakmaz, bir tek balık gözleri kalmış elinde. gittikçe aptallaşıyor mu gerçekten ? vişne suyunun sonuna votkayı basıp, müziği sonunu kadar açıp, heryerinde izinin ve kokunun olduğu evinde yalnız olmaya çalışıyor.. tohumlarım elimde, gideceksin elbet, çok uzağa değil belki ama..
en hakiki kuş karga gibi karanlıkta ışıldayan küçük şeyler bulup seviniyorum, eğleniyor gibiyim. sevdiğim sesler de olmasa kara karga gibi kararıyorum. bir buradayım, bir yokum. gün yüzüyle gülerim. gün yüzü zaman gibi, geçmek bilir.. hızlıca aldım elini avcuma, tohumlar sende şimdi. adını bilmediğim çiçekler, adlarını bilmediğim kadınlar gibi. bir açılıyor, bir kapanıyorlar. ben de kapanıyorum. kabuğumdan renklisi yok bana. en mutlu olduğum yer buysa, sar sarmala beni bu renkli kabuğa.. arafındaki sivrisinekler, sek votka, gece biter, uyurum. uyku değilse de gün huzurlu, günle doğarım..

''herşey yolunda, güzel şeyler hiç kaybolmaz, hepsi aklında..''

Hiç yorum yok: