7 Haziran 2011 Salı

yeşil iyidir..


sardunyaların dibinde bitmiş aşk yeşili hatıra, pasparlark, sımsıcak ve öyle güzel ki..
kaç para kaç!
gel bana gel!
seneler geçer ve ben burda, bu esintili, manzarali bahçede, tanımadığım insanların yanında, isterim, ilk defa..
senle değil çocukadam, evet sarhoştum, çok hoştum, çok hoştuk,
macun gibi kopkoyu ve aşıktık.. ama geçti. şimdi yalnız olmak istiyorum bahçemde..
yemyeşil ve pasparlak,
bazen tatlı bazen acı olmak istiyorum..
kendimle, ve hep aşık olmak istiyorum.
yorganın altında çırılçıplak kaybolmak istiyorum.
alkolün ve bitkinliğin ve yeşilliğin ve sıcaklığınla yer değiştiriyorum. eski köyler, evler ve tezek kokusu gibi baki, sapasağlam duruşum.. yoksun.. çünkü yoksun.


tel bıyıklı kedi yarim
izin soldu bu gönlümde
usul usul, sessiz sakin
tohumlar hep ellerimde

bu ışıklı tepeler benim eserim.
kapısız evlerde büyüyen parlak yeşil ruhlardanım,
turuncu mika tabaklarda da sunulsan bana artık,
sensiz olacağım.

tarihinle varsın bebeğim,
ve yeşili sevişinle,
bahçemdeki tezekler gibi
yerin baki kalbimde

ciao

Hiç yorum yok: