19 Mayıs 2012 Cumartesi

DÜŞ YOLLARI..

kadim zamanlarda, ilk tanrılar yer, gök ve ezeli su kadim dostlar idi.
tatlı su ve tuzlu suyun karıştığı yerde evren ortaya çıktı. insan, dünyevi kilden, ve tanrının kanından oluştu. tüm tanrılar bir oldu, insana üfleyerek ona canını, ruhunu verdi.
düş zamanda kuruldu dünya. düş zamanı varlıklarının geride bıraktığı söylenen izlere düş yolları dedi insanlar..

kendi düş yollarında yürürken kendi tanrılarını bulan nice kadim dostumla buluştum rüyamda. vişna'ya, krişna'ya, ra'ya, buda'ya, pachamama'ya, tao'ya, kaos'a, dionissos'a, hep ve en güçlü zeus'a inandım.


puta taptım.. evime, annemin mavi sabahlığına, babamın fotoğraflarına, minşanın neyine, sevgilimim saçlarına, kedimin bıyıklarına, babaannemin yüzüğüne, anneannemin altın dişine, aslının çiçekli elbisesine, akşamüstü bir soğuk biraya, gelmiş geçmiş tüm süper kahramanlara..

düş yollarında, neye inandığım, kimi sevdiğim beni anlatsın diye, çamura inandım, ona şekil verdim, ruhumu üfledim. ateş nefesli kadınlar düş yollarınızda dansetsin diye dilekler diledim..

Hiç yorum yok: