22 Mart 2010 Pazartesi

sarhoş değilim..

beklenildiği üzere çok lezzetli bir nevruz oldu..
2. geleneksel bahar ekinoksu buluşması.. yine eklisia tepesinde birikti dostlar ve bebeler saat 2 itibariyle.. uzuun aksap masamız üzerinde humus, patates salata, peynirli börek, çikolatalı kek, cherry domates vardı.. 3 adamdan bırının elınde kamera foto makinası.. sıcacıktı hava da.. uzun uzun oturduk, konustuk, dolandık.. içtik.. ben 3. kadeh rakıyı içerken bir durdum..
atesi yaktıgımızda 7ye gelıyordu saat.. atladım atesın uzerinden ama dilek dilemeyi unutmusum.. gerek te yokmus zaten.. hersey oyle ayarında kı..
sonra oturdum atesın basına 8 de incir dallarına sucukları saplayıp insanları doyurdum.. ve 1 e kadar da kalkmadım.. en son 4 kısı mıydık?

gece.
bisikletle bir tepeyi çıkıyordum.
yalnızdım..
mavi lady elbisemle..
uyandıgımda ışıldıyordu köy yine..
gün de ateş gece de.

Hiç yorum yok: