31 Mart 2010 Çarşamba

günüm,gecem,güzelim..

ah ne sözler vermişti,
güzel gülüşlü dostum..
o fıldır fıldır gözleri nerelere daldı?
güzel yüzlü sevgilim..
ah! kimsesi yok muymuş?
bir ağlayan o muymuş?
ne çok kandırmışlar onu..
günüm, gecem, güzelim?

dümdüzdür cümleleri
sevmez süslü kelimeleri
dümdüzdür sevişmeleri..

sesi geliyor yan odadan
gün doğarken, benimle kal diyor.
sesi geliyor çünkü duvarlar çok ince.
içim acıyor.
ah taptazesin.
öyle gençsin
içim daralıyor..
benle kal diyor.
bu oda senin, bu ev senin..
hep senin.
herşey sensin.

sesiniz geliyor yan odadan..
seninle kalacağını söylüyor genç kız.
ruhum hafifliyor.
tamam diyorum, geçecek..
artık biliyorum..
o tazecik, senin..
herşey sensin.

aşık olduğunu farkettiği günü hatırlıyor tazecik..
çok sıcakmış..
gün batımı saati bara yaslanmışmış..
uzuuun siyah saçlı bir kadınla konuşuyormuş..
''ben'' demiş.. ''aşık oldum''

bir ağlayan o muymuş?

Hiç yorum yok: